Femtiofem helt random frågor för jag har inget bättre för mig just nu.

1. Är du kär? – Vettefan, hur vet man det?
2. Har du snusat? – Testat en gång. Fyfan vidrigaste i mitt liv.
3. Har du fimpat en cigg på nån annan? – Nej.

4. Har du blivit dumpad? – Yes..
5. Har du blivit slagen allvarligt? – Nädå, jag bara springer iväg om det blir slagsmål.
6. Tar du droger? – Nope.

7. Har du pussat en tjej? – Men ja det är la klart som fan!
8. Hatar du någon? – Jag tror det är svårt att verkligen hata någon, men jag kan ogilla någon starkt! Men det gör jag inte just nu. Bara ogillar en person.

9. Älskar du någon? – Jadå!
10. Har några av dina vänner svikit dig? – Näääää inte vad jag märkt i alla fall.
11. Har du djur? – Ajjemän, min lilla mise Luna!

12. Hatar du dig själv? – Nej det gör jag inte.

13. Har du haft/har oskyddat sex? – Neeeeej.

14. Har du en plattång? – Ja den är mitt liv!

15. Har du en bror? – En lillebror.
16. Har du sjukt bra humor? – Jag har den BÄSTA!
17. Är du brunett? – Nä aldrig mer igen.
18. Gillar du att stå i duschen flera timmar? – Man  kan ju inte stå i duschen flera timmar! Tar ju slut på varmvattnet!
19. Tycker du om hästar? – Nej.

20. Har du någon sjukdom? – Jag är nog lite korkad ibland, men det är nog ingen sjukom.
21. Har du en hund? – Nej.
22. Har du skilda föräldrar? – Näää
23. Har du en teve på ditt rum? –
Näää.

24. Gillar du att fota? – Tycker väl inget speciellt om det.

25. Hjälper du dina vänner? – Självklart! Om jag orkar och har tid.
26. Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? – Nää, men kanske efter ett par ögonkast.

27. Äger du en locktång? – Aaaah eller det är inte ens min. Det är Saras.
28. Hatar du falska vänner? – Nej fyfan vad jag älskar dem♥ (P.S. jag ljög)

29. Gillar du räkna matte? – Ja tills jag inte fattar.
30. Älskar du någon nu? – Jaa.
31: Har du gråtit inför en vän? – Jaaaa
32. Kan du sjunga? – Klart som fan att jag kan sjunga, men Gud vet om det är bra.

33. Har du sett någon dö? – Jag har sett spindlar och myror dö.
34. Kan du tala spanska? – Jag har kunnat tala bättre, men nu kan jag bara några få ord och fraser. Typ.
35. Är du kortare än 1.60? – Nää är precis 1.60!
36. Älskar du sommaren? – Ohja!
37. Har du mer än 6 par skor? – Aaah men använder typ bara 1 par.
38. Brukar du sjunga när du är i duschen? – Jajamän med fönstret öppet ut och grejer!
39. Har du hoppat ut ifrån ett fönster? – Yes, både ut och in!
40. Gillar du att städa? – Det är väl ingenting jag gillar men och ogillar det inte heller.
41. Har du vart med om en olycka? – Trillade ju över min cykel i fredags. Så ja.
42. Gillar du att shoppa? – OM jag gör!

43. Har du varit i Paris? – Nej.
44. Gillar du ormar? – Nej inte så.

45. Har du lagat mat? – Klart jag har!
46. Är du klantig? – Kan ju inte påstå att jag inte är det.
47. Sminkar du dig innan skolan? –  För det mesta.
48. Har du träffat en kändis? – Alltså, jag har väl stått i publiken och kollat mot en kändis på en scen. Men inte annars.
49. Har du mer än 7 par nagellack? – Men jaaa klart!
50. Har du busringt? – Hahaha, jaaaaa.
51. Har du tältat?
 .Jodå!
52. Har du lekt med levande ljus? – Hahahah ja det har jag faktiskt!
53. Har du lekt anden i glaset? –  Nääää men fan vad jag vill testa det dåååå!
54. Är du singel? – Det kan du ge dig på!
55. Har du åkt flygplan någon gång? – Ja massor av gånger!
 
HAHHA alltså gillar denna bilden som fan dåååå!
Jim hade mina kläder, Kalle hade Jims kläder och jag hade Kalles kläder.
Det bästa är att Jim har så smala ben så mina leggings, som ska sitta tajt osv, bara hängde överallt på honom.
Satt inte bra någonstans på hans ben.
Saknar mitt korshalsband som Jimjävel har snott av mig med.
DAMN YOU!
Vill ha tillbaka det :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0