Fuldans

tjääääna
 
OMGOMGOMG
IGÅR HADE JAG 8 UNIKA BESÖKARE!
FAN NÄSTAN REKORD!
SNART KÄNDIS
WIHO
 

Denna onsdagen har varit rätt soft ändå.
Började med att jag hade bild med Ronja.
Ingen annan var där på grund av mystiska och okända anledningar.
Jobbade på som fan hela tiden.
Tyckte det var skitkul och tiden gick fort som satan!
 
Efter det hade jag religion.
Vi hade läxföhör i Islam.
Jag hade "glömt" att öva.
Skrev det på pappret.
Svarade typ på 2 frågor.
Kommer få F.
Jippie.
Har inte ens ångest.
What the actual fuck?
Men ska göra om det sen.
Då ska jag fixa ett A.
Kunde man få A på det?
Ska i alla fall få alla rätt.
Mmm japp.
 
Sedan fick vi sluta efter religionen som vi dessutom fick sluta tidigare ifrån!
För sveskan var inställd för Adriana var sjuk.
Så fick sluta 11:30 iställer för 15:45
Sjukt skönt.
 
Sååå fick komma hem så mycket tidigare,
Gymmade med Camilla och är riktigt nöjd över dagens träningspass faktiskt!
Sedan drack vi kaffe hos henne.
Var riktigt mysigt!
Och som vanligt satt vi och planerade våran helg.
I detalj.
Fattar inte varför det är så viktigt för oss att planerat allting verkligen i MINSTA detalj.
Men tydligen så är det viktigt för oss så vi gör det.
Vi har verkligen en plan B och C osv ifall plan A inte skulle gå igenom helt.
Välkommen till vårt liv.
 
Yeeees sedan har jag inte gjort så mycket mer.
Fyfan vilken ointressant dag.
Inte hänt något speciellt alls!
Ska för en gångs skull verkligen sätta mig ner och göra läxor.
Har typ ikväll och imonkväll på mig att göra allt jag ligger efter i.
För sen är det höstlov och jag vet mycket väl om att jag inte kommer att göra en enda läxa då.
Är typ lite taggad på att göra läxor (nej men asså vänta VA?!) så tänkte passa på nu när jag ändå känner så.
Kan vara för att jag har lite ångest över att jag inte har gjort något.
Kanske, vem vet?
 
Näääe nu tänkte jag gå och ha min b-time.
Ni som vet var b-time betyder, grattis till er!
Nu vet ni vad jag ska göra!
 
hare gott haaj
En fin och sne bild på mig och mina fina vänner♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0