Har ditt liv som grävling tagit dig till nya mystiska hålor?

I torsdags hade jag 10 unika besökare
VILKA ÄR NI JAG UNDRAR
stalkers
förföljer mitt åååh så intressanta liv.
trevligt.
 
Jag har spenderat helgen med Camilla Camilla Camilla min fina min fina min fina.
Det har varit så sjukt niiiiiiceeeee.
Cyklade in till krogen i fredags.
Och det var askul.
Skitnice verkligen!
Vi kom in rätt så sent.
Typ 12 var klockan :o
Vi var på Ölfiket.
Ovanligt.
Och på James.
Ännu mer ovanligt.
Verkligen standardställena jag hänger på.
 
Vi träffade på Herr Vakt utanför James.
Det är la i första hand Camillas vän.
Han är stencool.
Camilla har träffat han innan.
Häftigt.
 
Sen blev vi (mest Camilla) vän med en tjej i blått/lila hår.
Hon var också stencool.
Alla som hänger på James är stencoola.
Till och med jag är cool.
Det var många som berömde mig för mig för mitt hår.
BLEV SKITGLAD DÅ HÄR TA EN DRINK SOM TACK JAG BJUDER!
Fast nä.
Bjuda på drink?
För vilka pengar?
Precis.
 
När allt hade stängt drog vi till donken för att äta.
Ah det var asnice osv och vi tog varsin burgare och delade på en pommes.
Och Camilla är så snäll så medans jag pratar i telefon med Kalle så äter hon upp alla pommes.
Tack♥
Du är så snäll♥♥
Så vi gick in så jag kunde köpa en liten till mig själv.
OCH DÅ kommer 3 killar fram som inte kan prata svenska så de pratar engelska med oss.
De bara står där och är skitjobbiga och säger "häng med på efterfest vi bjuder på drinkar och blablabla"
Och jag tänkte bara VEM I HELA HELVETE HÄNGER MED 3 HEEEEELT OKÄNDA KILLAR PÅ EN EFTERFEST SOM VI TRÄFFAR PÅ DONKEN TILL OKÄNT STÄLLE SOM INTE KAN SVENSKA OCH PRATAR KASS ENGELSKA?!
Så jag står och pratar med den ena utav dem.
Säger att jag ska jobba imon och är sjukt trött och måste hem och sova.
Och han bara "men vi behöver inte vara uppe sent och det finns sovplatsen där du kan sova"
Men driver han med mig?
VARFÖR skulle jag gå på en efterfest om jag ändå ska sova?
Då sover jag ju förfan i min egna säng.
Så medans jag står och säger nej till allt denna killen säger så står Camilla på annat håll och tar emot komplimanger från en annan kille.
Och då tänker jag att jag måste få henne därifrån innan de övertalar henne att följa med.
Så drar henne i armen och säger att vi ska hem och sova.
Och som tur så håller hon med mig och vi går därifrån medans de ropar "PLEASE" efter oss.
 
Vi går mot Österskans där vi ställde våra cyklar och på vägen snackar vi skit om dessa killar.
Och vad hör vi komma springandes bakom oss om inte dessa sjukt jobbiga killar.
"WAAAIIT WAAAAIIIT!! CAMILLA WAIIIIT!!"
Men alltså kan de inte bara ge sig?
Efter vi har stått där ett tag och snackat om exakt samma saker, att jag ska upp och jobba och behöver komma hem och sova och blablabla, så säger jag att jag blir jävligt irriterad på dem.
"Varför är du irriterad? Vad har du emot oss?"
"Jag har ingenting emot er. Men när ni springer efter oss när vi redan har sagt nej 1000 gånger så blir jag irriterad. Och nu säger vi fortfarande nej och när ni inte kan respektera det efter att vi har sagt det så många månger så blir jag arg på riktigt. Hejdå."
 
Efter det lämnade de oss ifred.
Och det var skönt.
Som fan.
Jag var så glad att jag sprag till min cykel.
Jag tyckte btw att jag hade varit smart som tog den absolut minsta cykeln i stugan.
För det tyckte jag var en bra idé.
Så när jag då springer mot cykeln tänker jag i mitt huvud hur jag snyggt ska rulla iväg och hoppa på den och cykla iväg långt ifrån Camilla.
Så jag springer fortare och tar sats, hoppar över cykeln och landar på marken bakom.
Och jag tycke att det var så otroligt roligt och jag bara ligger där på marken och kan inte sluta skratta.
Och Camilla står bredvid och kan inte heller sluta skratta.
Så kommer det fram en man från ingenstans "Gick det bra? Fick du ont?" och hjälper mig upp.
Och den här mannen hade då sett hela denna scenen från när jag sprang tills att jag slängde mig på marken.
Han tyckte det såg ut som det gjorde ont och tyckte synd om mig.
Men det gick skitbra.
Mådde prima ballerina.
 
Sedan cyklade vi äntligen hemåt.
Vi stannade till vid tågstationen för att värma oss för det var verkligen otroligt kallt och vi frös så mycket.
Och då trillar Camilla med sin cykel och det var skitkul.
ASKUL DÅ.
Tågstationen var inte öppen så vi fick cykla lika kalla som innan tillbaka mot stugan.
Det var den jobbigaste cykelturen i hela mitt liv.
Allt var så kallt och blött och jobbigt.
Tänker aldrig mer cykla till stan från stugan.
Inte förrän typ i april då det börjar bli varmt.
Var så himla glad när vi kom fram.
 
Tycker synd om Camilla som inte fick sin jävla Jim att skeda med.
Synd om dig Camilla.
*Klapp på axeln*
*Sats på axeln*
 
 
I lördags hade vi tjejkväll.
Känner inte för att skriva om den för har redan skrivit en hel roman och fredagen och känner att detta inlägget blir för långt annars.
 
I går gjorde jag typ inget.
Kul liv
 
Ska strax iväg till gymmet med Camilla och Sara.
Ska bli gött faktiskt!
Har kondition idag.
Ska pringta intervall på springbandet
SKA BLI SÅ NICE JAG LÄNGTAR!
Ska bara vänta på att Sara ska komma hem så hon kan köra.
Yes det var allt.
 
hare gott haaj
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0