Min favoritsida

Dag 2 - Min favoritsida
Dag 3 - Saker du inte vet om mig
Dag 4 - Viktiga personer i mitt liv
Dag 5 - Favoritsaker
Dag 6 - Dåliga vanor
Dag 7 - Bloggfavoriter
Dag 8 - Mina favoritskor
Dag 9 - Såhär ytlig är jag
Dag 10 - Mitt bästa vän
Dag 11 - Min favoritbutik
Dag 12 - Mina favoritartister
Dag 13 - Det här får mig att gråta
Dag 14 - En person som alltid gör mig glad
Dag 15 - Mitt drömyrke
Dag 16 - Bästa resan
Dag 17 - Det här får mig att skratta
Dag 18 - Det här gör jag aldrig om
Dag 19 - Bästa filmen
Dag 20 - Min första tanke när jag vaknade idag
Dag 21 - Det här drömde jag om inatt
Dag 22 - Vad jag vill ha för tatuering
Dag 23 - Vad ska mina barn ska heta
Dag 24 - Mitt favoritställe
Dag 25 - Någon jag vill träffa just nu
Dag 26 - Min musiksmak
Dag 27 - Mina rädslor
Dag 28 - Dagens klädval
Dag 29 - Bästa tidsfördrivet
 
 
 
Jaaa jag antar att jag ska säga vilken favoritsida på internet jag gillar?
Det är ingen speciell sida i en bok eller så?
Nähe okej.
 
Alltsåååå jag tror inte att jag har bara en favoritsida.
Tycker ju om att läsa en del bloggar.
Candies blogg läser jag dagligen.
Tycker hon ger mig så mycket inspiration när det kommer till kläder.
Hela hennes blogg är amazing.
Innehåller alla de saker som jag älskar.
Bara dör lite grann när jag går in där varje gång.
 
Sedan tycker jag om att hänga på WeHeartIt.
Där är jag också inne dagligen fast är inne oftare på mobilen i och för sig.
Men det räknas la ändå?
HÄÄÄÄÄÄÄR är min WeHeartIt-sida om någon skulle vilja få för sig att följa mig!
Har faktiskt 232 följare nu, ohye.
 
Youtube är också något som ingen kan ta ifrån mig.
Där tycker jag om att glida runt där mycket.
Och länge.
För länge ibland kanske..
 
Spela.se måste ju också självklart få vara med här.
Den sidan kan alltid roa mig när jag har tråkigt.
ALLTSÅ DEN ÄR DEN BÄSTA JAG PALLAR INTE!
 
Sen så gillar jag eyeonanime.com också.
Det är oftast där som jag kollar på anime.
Det har stort utbud och har nästan alla de anime jag vill kolla på.
Och de har oftast bra subtitles där också.
Egentligen fanns det en som jag tyckte var så mycket bättre.
Men när den sidan lades ner (UUUUUH fortfarande så ledsen även om det var typ 1,5 år sen!) så fick jag vända mig till mitt dåvarande andra alternativ som var eyeonanime.
Och den har inte svikit mig än så länge!
Eller jo, en gång.
När de inte hade en anime som jag ville se :(
Så fick kolla på en annan sida.
Men så är det, den duger ändå för mig :D
 
 
Jag vet att jag förmodligen bara ska välja en favoritsida.
Men jag väljer att göra såhär istället.
Japp.
 
hare gott haaj

Kommentarer
Postat av: Eeyore

Crunchyroll.com är en rätt skön sida för anime , kostar dock en slant :) Have a good one!

Svar: Ah jo har varit inne där med, men känner inte för att lägga pengar på det direkt. Nöjer mig med att kolla gratis med något sämre kvalité, funkar bra för mig :)
maattanenlisa.blogg.se

2014-10-03 @ 08:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0