Rubrikjävel

Nämen se på fan!
 
Här kommer ännu en uppdatering på mitt otroligt händelserika liv!
Där varje dag aldrig är en andra lik!
 
P.S. jag ljög.
 
 
Idaaaag har varit en kort och soft dag.
Började med att jag körde in med Camilla.
Asnice.
Vi planerade helgen.
Som vi alltid gör.
Typ.
 
Sedan hade jag historia där jag inte gjorde ett skit.
Försökte verkligen men det gick fan inte bra alltså.
Blivit så otroligt jävla dålig i skolan så det finns inte.
Borde prioritera det först.
Istället för att sitta här och skriva inlägg.
Som om jag hade 200.000 följare.
Har ju bara 8.
Men jag måste verkligen uppdatera för er 8.
Vill inte förlora en enda av er♥
KÄNN ER SPECIELLA
 
Men tillbaka till inget.
Hade utvecklingssamtal idag med.
Fick förvånadsvärt nog inte höra en enda negativ sak!
Konstigt med tanke på hur slarvig jag blivit med skolan.
Jag förstår inte ens hur.
Tackar Gud för detta.
Haha skojar bara.
Man kan inte tacka något som inte finns.
 
Åkte hem med Camilla sen med.
Sen gymmade vi.
Ovanligt.
Sen drack vi kaffe.
Ännu mer ovanligt.
 
Och nu sitter jag här.
I princip.
Jag fattar inte vart alla timmar på dagarna tar vägen?
Jag kommer hem såhär hyfsat tidigt.
Så jag har tid med läxor.
Och jag tänker att jag ska göra dem.
Men av mystiska orsaker så gör jag inte dem och helt plötsligt kommer John Blund och knackar på och säger att det är dags att sova.
Damn you!
Önskar att man kunde beställa fler timmar på nätet så kan gör dagen lite längre.
Eller ladda ner.
 
Hahah alltså är så jävla trött och allt.
Vill bara gå och lägga mig med min kise.
Längtar alltid till att skeda med henne så fort jag kommer hem.
Så jävla mys då.
 
På tal om att skeda.
Camilla söker efter någon att skeda med.
Inte ligga med utan SKEDA med.
Hon är desperat.
Hon söker värme och närhet.
Jag vet en som kan erbjuda henne det.
Frågan är bara om han är villig att skeda i helgen.
Det är det enda hon vill.
Sjuka människa.
Söt.
 
Kom precis på hur jag ska göra för att mina bilder inte ska vara så sjukt jävla stora.
Man ändrar ju bara storlek på dem...
Herregud jag är så korkad.
Min hjärna borde inte ens få vandra fritt på denna jord.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0