Saker du inte vet om mig

Dag 3 - Saker du inte vet om mig
Dag 4 - Viktiga personer i mitt liv
Dag 5 - Favoritsaker
Dag 6 - Dåliga vanor
Dag 7 - Bloggfavoriter
Dag 8 - Mina favoritskor
Dag 9 - Såhär ytlig är jag
Dag 10 - Mitt bästa vän
Dag 11 - Min favoritbutik
Dag 12 - Mina favoritartister
Dag 13 - Det här får mig att gråta
Dag 14 - En person som alltid gör mig glad
Dag 15 - Mitt drömyrke
Dag 16 - Bästa resan
Dag 17 - Det här får mig att skratta
Dag 18 - Det här gör jag aldrig om
Dag 19 - Bästa filmen
Dag 20 - Min första tanke när jag vaknade idag
Dag 21 - Det här drömde jag om inatt
Dag 22 - Vad jag vill ha för tatuering
Dag 23 - Vad ska mina barn ska heta
Dag 24 - Mitt favoritställe
Dag 25 - Någon jag vill träffa just nu
Dag 26 - Min musiksmak
Dag 27 - Mina rädslor
Dag 28 - Dagens klädval
Dag 29 - Bästa tidsfördrivet
 
 
Åh denna var ju rätt rolig!
Fast vet dock inte riktigt vad jag ska skriva, haha!
Kommer typ bara på sexrelaterande grejer, jag och mitt dirtymind..
Men sånt kommer jag inte att skriva ut här, kul va?! :D
 
1. Jag räknar alltid hur mång steg det är från mitt hus tillbusshållsplatsen
 
Hahah, alltså jag vet verkligen inte varför jag gör det eller när jag började göra det.
Har gjort det skitlänge. Något jävla ticks jag har typ xD
Det är ca 900-1000 steg från mitt hus till busshållsplatsen nu btw. Och på så sätt har jag räknat ut att jag tar ca 100 steg per minut. Ja ni får tycka att jag är sjuk i huvudet för jag har aldrig påstått att jag inte är det.
 
 
2. Jag brukar använda scrub på mina tuttar och min rumpa för att de ska bli lena.

Ah jag vet inte om detta var särskilt kul att veta. Jag använder kroppsscrub varje dag fast jag orkar sällan ta hela kroppen. Så jag brukar för det mesta bara massera tuttarna och rumpan. Funkar fint. Blir så lent så jag kan inte låta bli att ta på mig själv. Typ. Japp.
 
 
3. Jag tycker att de är helt okej att jobba som porrstjärna eller prostituerad.

Vet att detta inte är särskilt populärt. Men så länge du är lycklig med det du gör så tycker inte jag att det är några problem. Du har ju själv valt att jobba med du gör. Som prostituerad kan du ju själv välja dina kunder. Du måste ju inte ha sex med alla så att säga. Samma sak med porrstjärnor. Man väljer ju vilka man vill filma med och vilka scener du vill göra. (Tack Puma Swede för din bok som gav mig förståelse för detta, hahah!) Så japp. Så länge du är lycklig med det du gör så tycker inte jag att det är några problem!
 
Men jag håller inte på med sånt, så att ni inte få för er massa grejer.
 
 
4. Jag älskar frukost.

Tycker det är det bästa måltiden på hela dagen. Skulle kunna äta det 5 gånger om dagen♥
 
 
5. Vissa låtar kan få mig att må illa.
 
Vissa låtar bara påminner mig om dåliga och ledsna saker i mitt liv. Kanske lyssnade på en speciell låt under en tid och händer det något kan den låten påminna mig om det igen. Kan verkligen känna hur det vrider sig i magen på mig. Men även tvärtom så kan många låtar få mig på bra humör om jag förknippar det med något positivt!
 
 
6. Jag skulle kunna tänka mig att söka in till Paradise Hotel eller Big Brother.

Hade det ändå inte varit fett ballt att vara med där då?! Fast grejen är den, man måste vara snygg och ha snygg kropp för att vara med i PH, men det behöver du inte i BB. Men typ ingen kollar BB för alla kollar PH. Jag kollar inte BB i alla fall, gav upp efter en vecka. Så jag har störst chans att komma med i BB, om jag nu någonsin får för mig att söka dit. Men jag tror chansen är mindre än minst att jag kommer med. Men det hade ju varit kul!
 
 
7. Jag dricker inte och har aldrig druckit läsk.

Om du är en av mina närmsta vänner så vet du förmoligen redan om detta. Men fortfarande så förvånas folk över att jag inte gör det. Jag gillar inte kolsyra helt enkelt. Okej att jag kan smaka en klunk av någon men jag skulle aldrig få för mig att köpa en läsk själv. För jag gillar det inte helt enkelt. Och jag vet att alkohol innehåller kolsyra. Men det är en helt annan sak. Hallå? Alkohol liksom??
 
 
Såååå nu kan jag inte komma på mer..
Hoppas ni tyckte det var askul att läsa.
Eller något..
Japp.
 
hare gott haaj
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0