Viktiga personer i mitt liv

Dag 4 - Viktiga personer i mitt liv
Dag 5 - Favoritsaker
Dag 6 - Dåliga vanor
Dag 7 - Bloggfavoriter
Dag 8 - Mina favoritskor
Dag 9 - Såhär ytlig är jag
Dag 10 - Mitt bästa vän
Dag 11 - Min favoritbutik
Dag 12 - Mina favoritartister
Dag 13 - Det här får mig att gråta
Dag 14 - En person som alltid gör mig glad
Dag 15 - Mitt drömyrke
Dag 16 - Bästa resan
Dag 17 - Det här får mig att skratta
Dag 18 - Det här gör jag aldrig om
Dag 19 - Bästa filmen
Dag 20 - Min första tanke när jag vaknade idag
Dag 21 - Det här drömde jag om inatt
Dag 22 - Vad jag vill ha för tatuering
Dag 23 - Vad ska mina barn ska heta
Dag 24 - Mitt favoritställe
Dag 25 - Någon jag vill träffa just nu
Dag 26 - Min musiksmak
Dag 27 - Mina rädslor
Dag 28 - Dagens klädval
Dag 29 - Bästa tidsfördrivet
 
 
Woow denna känns typ svår att skriva om :o
Fast ändå inte egentligen..
Hahah I make no sense..
 
Självkart står ju Gud högst upp på min lista.
Han är mitt allt.
Just kidding.
Gud finns inte.
Jävla skämt.
 
Nä men jag skulle nog vilja säga att mina föräldrar är väldigt viktiga personer i mitt liv,.
Det är ju ändå de som gett mig mat och tak över huvudet istället för att slänga ut mig till vargarna i skogen.
Många gånger har de funnits där för mig, även när jag själv inte tänkt på det.
De har gjort min tillvaro väldigt bekväm med att se till att jag har det jag behöver.
Jag behöver egentligen aldrig oroa mig över pengar för de fixar det om det skulle vara så.
Inte för att jag går och ber om pengar så fort mina tar slut.
Ber väldigt sällan om pengar.
Det är väl typ om jag ska äta ute. För de har sagt att de kan stå för matkostnader.
Men allt utöver det står jag för själv.
Rättvist.
 
Men jag har haft en bra uppväxt och det är bara tack vare dem.
Tänk att de har stått ut med mig så länge.
Och gör det fortfarande.
Sjukaste.
 
Pappa är speciellt viktig för mig.
Honom kan jag prata med nästan allt om mellan himmel och jord.
Skäms nästan inte alls att berätta saker för honom vad det än är.
Och han har samma humor som jag.
Det är alltid ett plus i kanten.
 
 
Och självklart har jag vänner som är viktiga för mig med!
Min kära Lisa och min fina Julia och min galna Sara.
Orkar inte dra långa romaner varför ni är så viktiga för mig.
För det är ni bara.
Jag är inte bra på att höra av mig till folk och det kan ta ett tag innan jag väl gör det.
Och att ni fortfarande står vid min sida är det enda beviset jag behöver för att veta att ni är sanna vänner.
Jag är så tacksam att få ha er i mitt lilla liv♥
 
 
 
Har typ inga normala bilder på mig och Sara haha..
Skitkul.
Får fan bli ändring på det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0