Min favoritserie

Dag 1 - Min favoritserie
Dag 2 - Min favoritsida
Dag 3 - Saker du inte vet om mig
Dag 4 - Viktiga personer i mitt liv
Dag 5 - Favoritsaker
Dag 6 - Dåliga vanor
Dag 7 - Bloggfavoriter
Dag 8 - Mina favoritskor
Dag 9 - Såhär ytlig är jag
Dag 10 - Mitt bästa vän
Dag 11 - Min favoritbutik
Dag 12 - Mina favoritartister
Dag 13 - Det här får mig att gråta
Dag 14 - En person som alltid gör mig glad
Dag 15 - Mitt drömyrke
Dag 16 - Bästa resan
Dag 17 - Det här får mig att skratta
Dag 18 - Det här gör jag aldrig om
Dag 19 - Bästa filmen
Dag 20 - Min första tanke när jag vaknade idag
Dag 21 - Det här drömde jag om inatt
Dag 22 - Vad jag vill ha för tatuering
Dag 23 - Vad ska mina barn ska heta
Dag 24 - Mitt favoritställe
Dag 25 - Någon jag vill träffa just nu
Dag 26 - Min musiksmak
Dag 27 - Mina rädslor
Dag 28 - Dagens klädval
Dag 29 - Bästa tidsfördrivet
 
 
Jag vet inte om jag har någon direkt favoritserie.
Kollar sällan på tv, ser mest på anime.
Eller nej.
Där ljög jag ju faktiskt.
PARADISE HOTEL FTW!
Hahah, älskar faktiskt det programmet!
Så himla underhållande så det finns inte!
Vet inte varför det är så otroligt kul att kolla på folk som är på semester i princip.
Men det är faktiskt härliga personer som är med!
Kan kan inte låta bli att älska dem allihop!
Nästan alla..
 
Men det finns faktiskt en serie som slår Paradise Hotel med hästlängder.
Och det är FAMILY GUY!
Oh my god jag fattar inte hur skaparna kan vara så kreativa och bara träffa helt rätt med sina sjuka skämt.
I varje avsnitt.
Jag förstår verkligen inte.
Jag är helt in love i Family Guy.
Skulle det sluta sändas på tv skulle jag lägga mig ner och gråta.
Det är fan nästan mitt liv.
Jag orkar inte så roligt det är.
Kan inte beskriva med ord hur jag känner för den serien.
♥LOVE♥
 
hare gott haaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0