Min jävla vecka

Eftersom att jag har uppdaterat så mycket och så bra denna vecka så kan vi ta en snabb repris på vad jag har gjort:
 
Måndag: Dagen började med att jag och Sara åt på frukostbuffén på Maxi. Omg det var det bästa i mitt liv så himla perfekt! Hahah det var en gammal man som också skulle äta och gock förbi mig och sa "Det här är livet!" och jag kunde inget annat än att hålla med honom.
 
Tisdag: Jag var arg hela dagen. Det hela började med att vi fick reda på att design eleverna hade fyllt i ett avtal och grejer så att de skulle få VÅRA datorer som har köpts in till OSS! Så de äger dem i princip. Blev så jävla sur så det var inte sant. Och sen kunde en viss person i klassen INTE HÅLLA KÄFTEN och var tvungen att AVRBYTA MIG NÄR JAG JAG PRATADE OCH JAG ORKADE VERKLIGEN INTE SÅ JAG BARA SLOG MIN FUCKING PENNA OCH HAND I BORDET OCH BARA GAV UPP!!!!! Så jag var så himla sur och arg resten av dagen. När jag kom hem så var mormor och Ove hemma hos oss och jag berättade varför jag var så arg för jag var tvungen att berätta det för alla som jag träffade FÖR JAG VAR SÅ HIMLA ARG. Men jag fick ut min ilska på gymmet sen så sen var det inte mer med det :)
 
Onsdag: Denna dagen hände inte så mycket. Jag körde in och gjorde den fulaste parkeringen jag någonsin gjort. Jag, Sara och Jasmine åkte till Maxi och köpte lite chips och åt. Körde hem och grejer och köttade gymmet på kvällen.
 
Torsdag: I torsdags var jag sjuk och den dagen spenderades på bästa sätt genom att ligga i sängen hela dagen och kolla på Pewdiepie.
 
Fredag: Första praktikdagen för mig! Praktiserar på Gula Villan som är en frisör. Kanske inte bästa stället för mig men jag fick ta det första och bästa jag fick helt enkelt! Hade en kund redan första dagen som ville ha sitt hår lockat! Gick la rätt bra. Fast hennes hår var så svårt att forma och ville inte hålla riktigt som jag ville :(  Men hon blev jättenöjd ändå och tackade mig typ 13 gånger för hon tyckte att det var så fint!
Eftersom att Eddie också fyllde år så åt jag och la familia ute och kollade på bio. Vi kollade på Guardians of the Galaxy och den var såååååå bra! Vill så gärna vara Gamora på studentfesten i oktober dååå! Eller Groot. Groot is the shit. Så jävla söt då.
 
Så aaah det var min vecka. Vill så gärna festa eller något idag MEN JAG HAR INGA VÄNNER OCH INGEN VILL VARA MD MIG så det blir la att jag får lana sims som förra helgen. Och helgen innan det..
Men jag ska skypa med Julia ikväll so I got that going for me which is nice!
 
OCH MAMMA KOM NYSS IN MED NATURGODIS TILL MIG ÅH JAG ÄR SÅ LYCKIG har redan ätit upp allt.
 
Igår

Kommentarer
Postat av: Jullebulle

Åh frukostbuffen på maxi!!! Jag var fan stammis där i våras!! <3

2014-09-15 @ 07:56:13
URL: http://jjuliak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0