Ger du mig kanonen så skjuter jag salut

Glad alla hjärtans dag och grejer 1 dag i efterskott!
 
Igår var jag bara med släkten och umgicks för palla supa på alla hjärtans dag?
Hade ingen anledning till att dra till krogen.
Var inte alls sugen på det i vilket fall som helst.
 
Har äntligen haffat ett jobb!
På Concilia dock, men det är verkligen bättre än inget!
Så nu ska jag kämpa med det och se stålarna rullar in.
Känns sjukt nice, då kan jag äntligen köpa en ny mobil också för min har blivit helt hemsökt och lever sitt egna liv.
 
Sportlov nu med vilket är sköööönt som fäään!
Ska träna varje dag hade jag tänkt.
Måste pumpa gymmet varje dag fram till balen.
Måste ju komma i klänningen och allt.
Måste beställa den också kom jag på nu!
 
Annars har jag väl inte mycket att komma med.
Skriva mer när jag har lust!
 
Lite bilder från alla hjärtans dag förra året, för då hade jag det väldigt trevligt.
Det hade jag igår med men tog inga bilder as usual.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0