mitt jävla öde

Det är helt jävla sjukt att mitt kärleksliv snurrar i samma hjul hela tiden.
Att samma saker alltid händer och att jag kan verkligen förutspå vad som ska hända.
Går verkligen och väntar på att det ska gå åt skogen, vilket det exakt gör varenda gång.
Kanske är mitt öde att få killar att inse att de kan få bättre än mig.
 
Fan vet jag.
Varför kan ingen säga vad jag gör för fel så jag vet?
För antagligen är det ju fel på mig.
Kanske är meningen att jag ska bo ensam med 13 katter när jag dör.
Kärleken kanske inte är till för alla trots allt?
Jag vet inte.
Är så trött på allt detta,
Trött på att bli kär.
Trött på killar.
Trött på att alla alltid är så gulliga i början och sen blir helt kalla och konstiga.
Trött på att inte veta hur jag ska bete mig.
Trött på att kämpa efter något jag aldrig tycks få ändå.
Trött på alla känslor.
Trött på att alla alltid kommer med ursäkten att de inte vill ha/ inte passar i/ har för fullt upp för/ inte redo för ett förhållande.
Varför i hela helvete tog du ens kontakt med mig då!?
 
Gå och brinn och dö i helvetet.
Nä.
Gå och bli så otroligt kär i en tjej som dissar dig sådär halvt random när det gått ett tag.
 
Jag är inte ledsen
inte arg
inte glad
inte lycklig
ingenting särskilt egentligen
 
Skulle vilja gå ut och skrika ut alla känslor jag har.
Men så galen tänker jag inte vara.
Skrev ett inlägg här istället.
Ah det gjorde jag minsann.
 
Hejdå ha det bättre än mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0