Ger du mig ett samlag så tar det en minut

Hej!
 
Kände att det var allt för längesen som jag skrev något.
Kände att det kanske vore bäst om jag gjorde det.
En liten sammanfattning i alla fall.
 
Jag vettefan vart jag ska börja...
 
Jag har ju fyllt 20 och grejer nu. Var studentfest samma dag med temat 80- och 90-tal.
Och såhär såg jag uuuuut.
 
 
En dag var jag bäst av alla på Concilia.
Men those days are over now för jag sa upp mig för ett par veckor sen.
För jag är så cool som har sommarjobb på bruket!
 
 
Jag har gått på bal. Det var kul men jag önskade attt mitt hår var längre men samtidigt pallade jag inte bry mig.
 
 Det är väl i stort sett det hela. Har tagit studenten med. Men de bilderna ligger kvar i mobilen och orkar inte lägga över de på datorn just nu. Här kommer ännu mer bilder för jag tänkte att det kunde vara rätt kul att kolla på osv.
 
 
Massa bilder på Luna för jag tycker hon är söt.
 
Och lite randombilder bara:
 
 
 
 
Just nu kommer jag spendera min sommar med att jobbajobbajobba på bruket #StoraEnsoLisa
På mina lediga dagar så tänkte jag ta tag i mitt liv och börja träna (?), spela, kolla på pewdiepie och anime.
 
Jag spelade klart Episode 3 av Life is Strange innan. Herre min gud vilken cliffhanger, jag grät så mycket. Jag bara grät och grät och mamma trodde det hade hänt något för jag grät så mycket. Så jävla sjukt. Är fortfarande helt ställd. Världens bästa spel. Tror fan det är bättre än The Walking Dead. Fast då har jag bara spelat Season 1, men ändååå. Åååååh jag vill bara att Episode 4 ska komma ut! 
 
Imorgon ska jag åka till Ullared med Pappa och Camilla.
Jag vill dit främst för att Puma Swede ska vara där.
Hon ska visa upp sina "leksaker" osv osv.
Jag vill ha hennes autograf i hennes bok som jag har läst och gärna ta en bild med henne om det går.
omg längtar så mycket så jävla coolt det kommer att bli!
 
Nä nu tänkte jag hoppa in i duschen för har fan luktat svett hela eftermiddagen.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0