Köpa hus

Tänkte att jag kunde lägga upp en jävla massa bilder som jag gjorde sist när jag inte hade uppdaterat bloggfan på hur länge som helst. 
Så ah så vet ni lite vad som hänt under tiden jag inte varit aktiv och bilder är alltid kul att kolla på am I right?
Jag tycker det i alla fall.
 
Här får ni bilder vare sig ni vill det eller inte.
 
 
Lite fina bilder från vattenfallet i Hylte,
Hylte har sina fina delar också, se på fan!
 
 
Augustifestivalen i Norrköping.
 
Ett rådjur på Runes gräsmatta.
 
En dag i somras gjorde jag en nyttig och hälsosam lunch.
 
Lite bilder på Luna för hon är så söt och allt! ♥o♥
Saknar min lilla lunis!
 
Såhär såg jag ut till Marita och Valles bröllop!
Och mitt hår är fortfarande kort och så.
 
 
 
En selfie där jag har i mina bruna linser som jag köpte från wish.
Tycker om att ha på mig dem, kul med förändring!
Är det någon som vet hur länge man kan behålla dem?
Har de något bäst före datum?
Har haft dem i 1,5 månad.
Ska jag slänga dem nu?
Är det farligt att ha i dem sen när de gått över sitt bäst före datum om de har något?
Kan jag bli blind då?
Jag vet inte vad jag ska göra.
 
Var på en liten djurutflykt med Julia och Lisa.
 
Bruket♥
 
 
Tycker att de nya funktionerna på snapchat är hur kul som helst btw!
Det är kul när de liksom felplacerar ansiktet och så.
Så det rinner lite regnbåge ur näsan istället för munnen.
 
 
Det var allt förden här gången!
Hejdå!
Skit på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0