Äta mat

Jag ser trött ut, och det är jag också. Otroligt trött.
 
Jajamän här sitter jag igen. 
Med huvudet fyllt av hur jag ska skriva en novellanalys. 
En jämförande novellanalys. 
Jämföra två olika novellen alltså.
Likheter och skilnader och så.
Lika tråkigt som det låter, ja.
Jag vet liksom inte hur jag ska börja, det är svårt. 
Mitt huvud är helt slut och jag känner att kaffet verkligen inte gör sitt jobb.
Finns det inte andra drycker/mat som man blir piggare och klarare i huvudet av?
 
Jaajaaa nog om mitt uttråkande pluggsnack.
Vad är nytt sen senaste inlägget?
Jag har jobbat och pluggat.
Japp.
Jag har sommarjobb på Vildmarkshotellet som hotellstädare.
Så har lite introduktionsdagar innan schemat börjar i juni. 
Det är ett kul jobb men jag är så långsam så känner att jag inte gör stor nytta. 
Och ändå frågar min chef mig varje vecka om jag kan jobba. 
Aaah visst vill ni bli försenade med städningen så fine. 
Skyll er själva!
Nej men ingen har klagat på mig än så någonting rätt gör jag väl. 
 
Det var allt för idag!
 
pusshej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0