Spela spel

 
Söndag idag jao och nu är jag ledig fram till fredag. 
Än så länge i alla fall, man vet aldrig vilka jobb som dyker upp!
 
I onsdags jobbade jag på förskola på förmiddagen och pluggade på eftermiddagen och kvällen. 
 
I torsdags jobbade jag på förskola hela dagen och pluggade hela kvällen.
 
I fredags jobbade jag på förskola hela dagen och pluggade hela kvällen. 
 
Igår jobbade jag på Vildmarkshotellet på dagen. 
 
Mina dagar är inte så jättehändelserika och det finns inte mycket att skriva om..
Igår på städjobbet blev jag erbjuden att jobba lite kvällar också så att jag får lite mer timmar.
Städa nere i spaet. 
Skura lite golv, städa lite toaletter. 
Mycke mindre stress. Harmonisk musik. Lugn i själ och kropp. 
Jag var snabb med att säga att jag var intresserad. 
Helst kan ni sätta mig där hela sommaren. Ja tack.
Det är lugnt jag kan skippa städa hotellrummen och bara ta spaet. 
Det gör inget det är verkligen helt okej.
Nä så sa jag inte. 
Sa bara "Ja men det vill jag jättegärna!"
 
Eftersom att jag inte har något mer intressant att skriva om så googlade jag fram en halvkort lista som jag tänkte kanske är kul att läsa?
Om inte annat så tycker jag att det är kul att fylla i en, eller vad man säger. 
 
HAR DU...?
Folköl i kylen: Nää.
Något husdjur: Jaa, mina Luna♥
Någon favoriträtt: Plankstek kommer forever and ever att favoriten!
Puder på dig: Inte idag men jag brukar alltid ha de när jag sminkar mig. Det är aldrig något som jag hoppar över i mina sminkrutiner, haha!
Några framtidsplaner: Plugga till förskolelärare, få fast jobba, gifta mig och skaffa barn. Haha de två sista är väl inte jag planerar exakt på datum, det blir när det blir. Men plugg står näst på tur i ala fall!
Någon sjukdom: Förutom att jag är mentalt störd så har jag väl inte det.
Gymkort: HAHAHAHAHAH nej det har jag inte.
En homosexuell kompisInte vad jag vet om i alla fall!
Duschat idag: Nej, det blir ikväll sen!
Någon kompis som snarkar: Jag tror inte det.  
Någon vän som spelar i ett band: Jag har en kollega som gör det, räknas det?
Några mvg/A: Klart att jag har!
Någon som förstår dig: Jajamäään.
Något beroende: Förutom att beställa massa hår-, hud-, ansikts- och kroppssprodukter på nätet så är jag sjukt beroende av mobilspelet Best Fiends! Omg kan verkligen inte sluta spela och nu blev jag sugen på att spela det bara för att jag tänker på det, hehe..
Fikat idag: Nää faktiskt inte :(
Nagellack: Jag har så gott som alltid målade naglar men nu har jag inte det för har inte haft tid att måla dem.. Eller var frågan om jag ÄGER nagellack? Det är väldigt otydligt..
Någon vän som bor i ett annat land: Nej inte längre.
 
VEM...?
Avskyr du: Gipsy Rapper...
Delar du mest minnen med: Antar att det är typ Julia eller Sara.
Stör du dig på: Gipsy Rapper igen.......
Gosar du med: Luna!
Lagar mat: Jaaag!
Diskar: Jaaaaag!!
 
VILKEN...?
Tidning läser du: Ehm.. Ingen? haha..
Buss åker du oftast: Åker inte buss längre. Jag kör min bil mannen.
Dag fyller du år: 25 mars.
Årstid föredrar du: Jag vet inte, sommaren tror jag? Det är typ likvärdigt mellan alla årstider.
Stad är du uppväxt i: Stad och stad, Hyltebruk är ingen stad direkt men aaah, det är där jag är uppväxt.
 
VAD...?
Gör du nu: Pluggar.
Gör dig till en bra människa: Jag är lugn och god.
Gör dig till en dålig människa: Ibland slösaktig med pengar. Men jag hanterar det bättre och bättre med tiden.
Vill du arbeta med: Vill ju då bli förskolelärare.
Är roligast just nu: Spela Best Fiends och internetshoppa/fynda.
Har du på dig nu: Leggins, "klänning", strumpor, bh och trosor. Japp.
Har du för smink idag: Nada, idag är det söndagsnaturlig!
Äger du för skor: Jadu, lite olika. Convere, Jeffrey Campbell, boots, ballerina... Vadå ska jag räkna upp varenda sko?
Har du för storlek i skor: 38/39. Bra att veta för er som vill köpa skor till mig, mohaha!
Ska du göra nu: Spela Best Fiends tills mina liv är slut, sen plugga vidare.
 
Tjaarååå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0