Dricka kaffe

BLACK FRIDAY

 

Godkväll på er som hittat in på min blogg!

 

Som vanligt i mitt ganska händelselösa liv så har inget nytt hänt senast jag skrev. 

 

Idag är det black friday och löning. Förmodligen är det ingen som har missat det. 

 

Köpte inget speciellt idag men det hade jag inte räknat med. MEN har ju såklart internetshoppat istället♥

 

SÅ mycket bekvämare att sitta hemma i lugn och ro och klicka hem det man vill ha istället för att stressa i butiker trängas med massa människor och bli misshandlad. Och så har man ju vinterjacka på sig så det blir så varmt och obekvämt och då blir man bara ännu mer stressad. Det blev 3 spel på steam för 130kr. Jättebra deal! The Walking Dead: 400 Days, The Walking Dead: Season Two och The Walking Dead; Michone. Med andra ord resten av alla The Walking Dead spel som jag inte hade. Så nu har jag alla så nu har jag något att spela igen. Det hade jag innan också men nu har jag ännu mer. 

 

Lyko hade en köp 3 betala för 2 deal så där blev det primer, foundation och puder från märket Rimmel. Det är ett billigt märke som jag tycker är bra. Så nu blev det extra billigt.

 

Och till slut blev det lite från Rituals också. Min favoritbutik♥ Kunde inte låta bli.. Där blev det en parfym då jag bara har en kvar här hemma som nästan är slut, Fleurs De L'Himalya, och en tofs med rumsdoft, Maitre Du Parfum - Rice Milk. Blev bara 2 saker för det är lite dyrare produkter. Men det var 20% rabatt på båda sakerna så sparade pengar ändå. Fick en gåva på köpet för jag handlade för en viss summa. Jättebra! Älskar att få en gåva på köpet, hehe... 

 

Emma och Mickis var här nyss så vi hade kafferep i köket. Imorgon blir det förmodligen att umgås med Mickis när hon har slutat jobbet. Får se vad vi ska hitta på!

 

Eftersom att jag inte har några nya bilder att visa så kan jag visa hur mitt rum ser ut på PewDiePie's TuberSimulator:

 

 

Såhär ser mästerverket ut! Är faktiskt väldigt nöjd♥

 

Ha en fortsatt trevlig kväll/natt!

 

Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0