Se på TV

God middag! 

Denna lördag har jag hittat in till min tråkiga blogg igen! Jag har hittat ett så himla enkelt sätt att snabbt få sina mobilbilder till datorn genom OneDrive så det kanske blir lite roligare att sitta och skriva nu. Mina ögon och min utbrända hjärna är så trötta så orkar inte skriva romanlånga inlägg. Så det blir ett par stycken bilder bara ok??!

 

Fina frostiga Stavsjö innan snön kom som sedan smälte bort så det blev höst igen.

 

En selfie.

 

Ett soffbord som jag såååååå gärna vill haaaaa!!

 

"Fin" "staty" på Skvallertorget utanför universitetet i Norrköping inför Halloween. 

 

MASSA pokémons på macken i Stavsjö!!! Åh ÅÅH herregud har aldrig sett så många på en och samma gång. Jag var verkligen i himmelriket och ville inte åka hem någonsin. 

 

Fin dekoration på mitt kusinbarns dop, Jason♥

 

Här är han mitt älskade älskade kusinbarn!! Mitt hjärta smälter varje gång jag ser honom han är så fin! Åkte hem till Sara och Phille på morgonen innan vi åkte till kyrkan för att umgås lite innan. Åh Jason var så glad att se mig! Han bara log och skrattade och han var så söt!♥♥  

(Han kanske tyckte att jag såg rolig ut... Men vi kan väl låtsas att han har saknat mig och var så glad att se mig?)

 När dopet och allt efteråt var över så ställde jag upp med hålla i honom och vara med honom medans de som var kvar till slutet städade undan i församlingshemmet. Bästa uppgiften jag någonsin har haft!! På bilden sätter mormor på honom ett par sockar som hon har stickat till honom. Sååå fina♥♥

 

Hugo i vår grupp var Stig-Helmer i torsdags. Jag skrattade så att jag dog och återuppstod. 

Såååå det finns mycket fler roliga bilder. Men dessa var de enda som jag förde över till OneDrive för skulle bara testa om det funkade och det gjorde det WOAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0